Inte visste jag att Elvis har återuppstått?

Jaha, då var dax för kryssning med Birka Paradise. Marianne, Marie, Lena, Nelli, Tina, Mille och jag. Kryssningar är kryssningar det vill jag lova. Men jäklar vilken fin båt. Fräsch och inte ett dugg sliten. Efter en godmiddag, kilade vi ner och fräscha samtidigt som vi tog några stänkare.

image75
Samling vid pumpen!

image76
Dax för en trerättersmiddag. Nelli och Marie gjorde ett bra val. De tog kött, det fick mycke mer mat än vad vi som tog fisk fick. En viss bitterhet uppstod men det var mest avundsjuka!

image79
Rädda tjejer får aldrig kyssa vackra pojkar!

image80
Här tar vi ett break efter en hektisk dans

image82
"ingenting kan stoppa mig, ni kommer hitta mig som död och begraven"

image83
Vette fan vad det här är för dans?

image84
Han talar om vad som komma skall!!!

image85
Det jag visste idag, visste jag inte igår. Elvis lever!!! FANTASTISKT!!! Det var tur att han var med på båten så vi fick rocka arselet av oss. Kul som fan på ren svenska!
image86
Ett litet hårdrockspotpurri

image87
efter det numret med Elvis vart vi helt tagna. Vi letade efter Elvis på hela båten men vi hittade inte på honom, stämingen som rådde kan ni bara tänka er. Han var spårlöst borta! Tårar rann nerför våra kinder. Kvällen var förstörd!

image88
Det blev till att köra en Titanic "inomhus!

image89
Festlig drink!

image90
Vi hittade huvudrollsinnehavaren i Prison break

image91
En Markoolio look-alike... hade precis samma röst

image92
Jag och den juckande hunden!

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) Elvis lever
2) vilken danskväll, vilka moves
3) tur att vi bara va borta i 24 timmar


Kommentarer
Postat av: Vonny!

Hej, hittade din blogg idag. Ni verkar vara ett glatt gäng :)) Kul att läsa om er resa med båten.

2007-05-06 @ 20:35:34
Postat av: Lina

Dina inlägg förgyller dagarna på jobbet :) Härliga bilder från kryssningen.. ! Kram på dig ! /Lina Boooooomerang

2007-05-08 @ 15:51:41
Postat av: Lotta

Då svarar jag med att er positiva feedback ger mig ännu mer inspiration.... kram till er båda :-)

2007-05-08 @ 16:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0