Ja må hon leva

Uttrycket hjärnsläpp har vi alla hört men har alla upplevt det? Jag har upplevt det vid ett flertal tillfällen och idag hände det igen. HERREGUD vad det är jobbigt att skriva c-uppsats. Humle och Dumle kämpade på men det var segt värre. Vi vill verkligen gå upp med vår uppsats.

Idag har min dotter fyllt 12 år, jag stämde upp i sång, 08.12 med paketen i högsta hugg. Hon var nöjd och glad med sina presenter. Fick ett fint inlägg av henne. I LOVE YOU det vet du, du är det bästa i mitt liv :-) Vi avnjöt en härlig middag på hennes favoritställe "grekiska kolgrillsbaren". Hem och la oss i varsin soffa och kollade Talang 2007 och tänk det kom några hastiga skymtar av oss men mer var det inte.

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) en underbar dag med min dotter
2) tack twisted sisters för era fina inlägg
3) även om det går tungt så levererar Humle & Dumle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0