Sing-a-long släng er i väggen :-)

Tog en skön promme när jag vaknade. Men vad är det för fel på min rygg? det gör ont i svanken samtidigt som jag har ont i vaden. Alla idrottstjärnor känner av hård träning så det är väl därifrån det kommer, min enormt hårda träning. Men promenader 4-5 ggr i veckan, det är bättre än ingenting. Gammal elitidrottare som jag är så får jag lätt tillbaka flåset däremot skulle jag springa milen på Björnön skulle ni förmodligen få efterlysa mig efter två timmar :-)
Idag var det dags för musiktävling. I första ronden var jag DJ. Sara, Therese och Molly tävlade. Therese vann den. Andra ronden vann jag lätt :-) kan inte ens säga att spänningen var olidlig... jag var outstanding *asg* Viggo var så lycklig när vi dansade så han gav ifrån sig massa glädjetjut.

image90
Schlagerfest på Blåsbo!

image91
Viggo och jag tävlar oxå!!

Karro lycka till med din inspelning, tror säkert det kommer bli en hit. Jag har meddelat Bert om din framgång.

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) min älskade unge kom till mig idag
2) trevligt med Viggo, Sara och Therese
3) skön promme


Kommentarer
Postat av: Vonny!

Härliga bilder, du verkar vara en pigg och glad tjej. Jag tycker jättemycket om att läsa dina 3 positiva ting varje dag.
Ha en bra kväll!

2007-05-12 @ 20:24:01
URL: http://kloker.blogg.se
Postat av: Älskade uge

Haha det var kul mamma puss på dig!!

2007-05-25 @ 12:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0