Skönheten sitter i betraktarens ögon!

Efter att ha jobbat en hel dag var jag lagom mör i benen. Vilade en liten stund sen var jag i valet och kvalet om jag skulle gå ut eller inte. Bestämde mig för att åka hem till Nubbis. Där var Gino och Ribban. Sussi dök upp efter en liten stund. Vi hade en väldigt trevlig kväll med härliga diskussioner och många skratt. Igår vart Ribban och jag ihop :-) jag var så snäll mot honom så jag skjutsade honom på cykeln ner till Å. Idag är det visserligen slut igen men jag hade i alla fall kille en timme igår :-)  På Å bjöd Nubbis på vin och jag drack. Innan hade han bjudit på tequila den rackaren. Vi var inte eniga om vart vi skulle gå så Sussi och jag drog till den blåa månen. Det var en najs kväll!!!!


Säger bara en sak: Who´s da man???????
"ingen kickar fotboll som han, Zlatan, jag sa Zlatan"


Tre positiva ting som har hänt idag:

1) Zlatan
2) en trevlig kväll med kompisar
3) killar överlag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0