Sova i soffan, det är fint de :-)

Hela dagen igår har jag varit tröttare än vanligt, det har känts som någon har slagit i sömnmedel i mitt te. Har tagit mig fram som en zoombie. Var en sväng på stan och kollade på krukor till uteplatsen, hittar inte riktigt det jag vill ha
men jag påtade lite på uteplatsen igår ändå.

Igår var det Grey´s anatomy. Jäkla Dr Burke..... han är ett stort ego. Tänk att man kan bli förbannad på en rollkaraktär? Stabilt?? Nåväl somnade i soffan igår vaknade upp och trodde det var morgon. Det var bara att hasa sig iväg till sängen.

Jag har fått en utmaning har på bloggen, den kommer jag lovar :-)

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) nya fina naglar
2) gjort fint på uteplatsen
3) Grey´s anatomy

Kommentarer
Postat av: ya

Låter ungefär som min dag, är kanske våren eller allergin för min del. Blev hemma idag, sov hela dagen vaknade när sonen kom från skolan kl halv 3, då är man väl rätt trött!

2007-05-10 @ 16:48:34
URL: http://kloker.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känner igen tröttheten... snudd på förlamande den kan slå till när som helst på dagen... undrar om det kan vara av pollen !? =) mmm och soffan är väldigt skön att sova på!!

2007-05-11 @ 08:55:42
URL: http://cyberspunken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0