Talangjakt med Bert Karlsson & co

Molly och jag drog till Stockholm med 13-tåget. Vi hann med ett par butiker i alla fall. Naturligtvis blev det ett besök på Mango, Tog en mysig fika, sen mötte vi upp Lina på centralen för att få en leverans. Molly och jag hoppade på bussen till Frihamnen, kajplats 7, där var inspelningen av Talangjakt 2007!

Det här var verkligen en höjdarkväll, ett riktigt HALLELUJA MOMENT som Kirsti säger. En riktig TV-inspelning och att få vara publik, det var verkligen en höjdpunkt vill jag lova. Det kan jag rekommendera alla att vara publik på någon TV-inspelning. Vilken härlig stämning :-). Sen var det kul och se Bert, Peppe, Tobbe och Hanna in action. Bert är en rolig jävel rapp i käften som fan, det gillar jag. Showen var jättebra. Tänk vad många talanger det finns.

Jag vet vem som vann men det tänker jag inte säga hehehehe....

Här kommer lite bilder från TV-inspelningen (alla är inte från inspelningen)

image109

Molly på tåget upp till Stockholm

image132

Vem vinner Talang 2007?

image113

Peppe och trummornas egna lilla

image115

Bert och Jojo-Erik

image116

Jävlar i gatan vilken röst hon har

image121

Alla tävlande på scen

image126

Tobbe trollkarl

image128

Hela Sveriges egna Bert Karlsson

image130

Juryn satt med ryggen emot men här är hela gänget

image129

Den här damen träffade vi vid busshållsplatsen, hon skulle ställa upp nästa år.
Hon var suverän på att imitera, vi hade turen och fick höra några smakprov

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) TV-inspelning Talangjakt 2007
2) mysig dag i Stockholm med Molly
3) leverans av Lina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0