Tänk att sluttampen är förskräckligt påfrestande!

Nu är Humle och Dumle trötta människor. Vi är i alla fall glada att det snart är över och det blir till att lägga studierna åt sidan. Kanske inte för gott men NU siktar jag på att börja jobba så en liten kurs då och då skadar inte för att hälla hjärnan i trim. Det blir till att plugga nu. Juridiktentan är klar till två tredjedelar, omtentan är bedrövligt tråkigt men det är bara att bita ihop, sen är det boken som ska läsas och skrivas två-tre sidor. Det ska bli skönt att få ett liv igen. Numera får man alltid ursäkta sig att man är stressad när någon ringer men det är övergående.

Alltid lika roligt och se alla olika utklädnader på stan. GUD vad de är påhittiga och fiffiga. Hälsade på Boomerang-tjejerna en sväng. Var tvungen att köpa mig en ny väska då jag fastnat i hjulet med den andra.

Sov en välbehövlig siesta.

TACK Tina och Therese för era sms, dessa vill jag föreviga så jag skriver dem här:

"Du är min idol, Lotta! Tänk på hur lite som är kvar till mållinjen nu. Heja heja! Det är DU som har gjort det möjligt, du har så mycket vilja, styrka och beslutsamhet. Love you"

och

"Min bästa vän. Du kämpar på och du är vid mållinjen. Din styrka, positiva läggning och härliga personlighet är inte alla förunnade att ha. Det här FIXAR DU GALANT. Även om det känns tufft nu, DU GER ALDRIG UPP":

Humle liknade mig med en ettrig terrier som aldrig ger upp. Tydligen så uppfattar omgivningen mig som envis och effektiv....

Tre positiva ting som har hänt idag:

1) enormt fina sms
2) nio dagar kvar tills jag är klar (inkl helgen)
3) Grey´s (men GUD vad sorgligt det var)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0