Vart tog den här dagen vägen?

Idag har det bara sagt svisch så var den här dagen slut. Inte för tentapluggande är så himla skoj, men rätt vare va så var klockan 15. Då hade jag varit i skolan sen 8.00. Det är fantastiskt  skojigt att plugga till omtenta. Men skam den som ger sig. Tog en promme som vanligt. Det är skojigt och gå cityringen, GUD, vad mycket bekanta man träffar. Idag träffade jag kriminalinspektör Anders Pommer, honom har jag inte sett på många år. Han kom ihåg att jag jämt spelade Ted Gärdestad när vi var unga. Där ser man, vilket intryck jag gjorde på 1970-talet *asg*

Imorgon är det omtenta, sen pyser jag ut på sjön.
Säger som Arnold "l`ll be back"

Tre positiva ting som har hänt idag:
1) studerat flitigt
2) promme
3) trevligt samtal med kriminalinspektören

Kommentarer
Postat av: marianne Ohlson

Lotta rules

2007-05-15 @ 20:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0