Bla bla bla bla bla i från morgon och till kväll är det bara bla bla bla :-)

Kontorslandskap!!!!! Vilket surr, vilket liv. T o m jag som pratar så mycket kan tycka det babblas en del. Idag hade nästan alla ont i huvudet, för vi babblar bra och det har inte blivit mindre sen jag kom dit.... vilken skräll va :-). Huvudvärken kan även bero på att vi tänker så det knakar. Effektivitet kallas det på svenska. Telefoner ringer alla möjliga olika signaler. Men vad väljer man? ett tyst och stilla rum där det inte händer ett jota? Neee jag tar fullt ös medvetslös.

Träffade en gammal jobbarkompis idag, hon tycker att jag påminner om Mia Törnblom med min energi! Det tackar jag för men jag tycker inte jag har samma energi som hon har! Pratade med två av mina underbara vänner och det kommer lösa sig för er båda. Det vet jag!!!

Tre positiva saker idag:

1) DH
2) träffat min gamla jobbarkompis, nostalgi på hög nivå
3) Ipren är fiffigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0