Blodsockerfall i köket

Usch det är lite läskigt och få ett blodsockerfall sådär rakt av bara. Kanske inte så konstigt, 15-20 minuter hos tandläkaren, 910 spänn! Stod i köket på jobbet när allt bara försvann, det svartna för ögonen och jag tänkte bara "nu svimmar jag" men jag hann ta tag i bänken så hjälpte mina jobbarkompisar mig så jag fick vila ett tag.  Det är verkligen läskigt för man tappar kontrollen helt och fullt. SKITLÄSKIGT! jag har i o f s lågt blodtryck så jag är en sån människa de kommer att få slå ihjäl mot sluttampen. Jag minns en gång jag stod på Stadium någon gång på 90-talet och allt bara försvann, hann inte svimma då heller! Yrsel är bland det värsta jag vet! NU ska jag gå och kolla mitt blodtryck, det kanske även är dax för ett besök hos optikern. Hälsan tänker jag vara rädd om, det är bland de viktigaste jag har!

Bilderna är från igår:

image412

Anna och Jean tar en liten paus med lite närhet

image413

Daniel är en riktig rackarunge


image414

Här är vi klara för idag

image415

Här posar vi glatt men va fan är Gebro?

image416

När jag började 1 oktober var jag singel, helt plötsligt har jag 6 killar på jobbet!
nu JÄVLAR ska de få slita... hehe :-)

Tre positiva saker idag:

1) tonfiskröra
2) min sköna säng
3) det kunde ha varit värre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0