feeling hot, hot, hot!!!!!

Livet blir inte riktigt vad man hade tänkt sig! Undrar om någon tycker det :-) här sitter man nu mitt i livet och tänker på hur man ville livet skulle ha blivit MEN dessa tankar har nog alla mer eller mindre. Jag har hittills haft en näringsrikt liv och fått massor av saker uträttade. Jag har levt livet och det tänker jag göra tills jag ligger död och begraven på Hovdestalund. För visst är livet ändå underbart? även om det inte blev som jag hade tänkt mig. Jag är en sån människa som gillar skalor och listor. Så det tre bästa sakerna som har hänt i mitt liv är: 1) min älskade unge, 2) alla år inom basketen och 3) alla mina utlandsresor men vafan jag skulle vilja göra listan längre när jag börjar tänka vidare på allt gott livet har inneburit. Alla människor jag har mött, alla underbara vänner jag har sen är det vissa saker man inte ska skriva här så det hoppar jag över :-). Karro H sa till mig en gång: det händer alltid så mycket roligt i ditt liv!!! det är nog inte de det handlar om utan snarare hur jag lägger fram det MEN visst händer det grejer på både gott och ont. Jag säger ändå bara en sak kära läsare: LEV LIVET, det tänker jag göra!

När det gäller skalor är alltid mitt favoritutryck till min dotter: hur hungrig är du på en skala 1-10? Jävligt bra, säger hon 3 kan jag pusta och säger hon 8 då är det bara att snabba på som en liten iller!

image435

det blev lite maskerad idag

image436

och lite dans från min nya kavaljer, han vill bara kramas, pussas och sitta i mitt knä. Kan man klandra pojken :-)

image437

häre äre dans på hög nivå

image438

min granne Maria Z dansar sittande....

image439

här vilar vi i min stora säng förutom Elliott som ska ligga brevid mig förstås... hehe

Tre positiva saker idag:

1) smarrig middag med Molly
2) umgåtts med barn 
3) nu äre hett sa brandmannen



Kommentarer
Postat av: fiorella

haha söta :)

2007-11-25 @ 20:52:07
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0