Ja se de snöar, ja se det snöar, det var väl roligt HURRA

image385

En Halloweenhälsning från Tina och Ramona på Gina Tricot

image386

och från min dotter

igår var det en liten tillställning med mina nya jobbarkompisar. Vi vart inte så många men några friska och starka slöt upp. Lite mat och lite alkohol sen drog vi iväg till Syrianska för att sedan bege oss till BMB! Kommer osökt in på ämnet eller fenomenet killar. Underliga som fan men rätt så jävla härliga. En fråga: Varför smakar förbjuden frukt bäst???

image387

italiensk buffé

image388

Jessica och Mildred

image389

Joys och Lena

image390

Lotta och Agneta

image391

Lotta 1 och Lotta 2

image392

Här har hela ligan hamnat hos Gebro på Syrianska

image393

och här hittade jag min gamla jobbarkompis Janne med en vacker donna

image394

Killsnack

image395

Det blev lite dans, jag kollade mest, var för feg i början och ramla in i dansen

image396

Vilken skräll att jag gör just den här  minen :-)

image397

Titta de snöar

image398

Jessica väntar på taxi

image399

här har jag tagit några drinkar

Tre positiva saker idag:

1) sovmorgon
2) promme
3) fest med jobbet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0