Jag har varit i kyrkan idag...

En sån där jävla morgon, när man vaknar upp med hemsk huvudvärk. Det är ingen hit och det var inget alkoholintag igår. Gå på Ipren och migräntabletter en hel dag. Huvudvärken kom till och från hela dagen. Den som inte har haft migrän ska vara glad, det är värre än att vara riktigt bakis!!! Det uppstår svarta prickar framför ögonen. När jag väl skulle gå in i Syrianska kyrkan då smällde det till igen i huvudet. Helt fel läge.

Vad gjorde jag då i kyrkan? eftersom jag aldrig varit i just den kyrkan så måste jag självklart in och kolla. Jag är "nyfiken i en strut". Den kyrkan kändes mer färgglad och inte så stel. Det gav ett varmt intryck. Vi fick information av Fader Malek. Nu är jag inte så insatt i det kristna överhuvudtaget men man kan inte vara insatt i allt. Min tro är väldigt väldigt svag. Men jag tycker kyrkor kan vara enormt häftiga ändå!

Efter en dag med sprängande huvudvärk fick jag äntligen ta en långpromenad. Idag kändes det som en befrielse att få ta en promenad. Varenda steg kändes underbart, alla glada färger på höstlöven och få frisk luft. Det var ett riktigt HALLELUJA MOMENT. Jag strosa runt med ett leende på läpparna.

Tre positiva saker idag:

1) en UNDERBAR promme
2) fick en puss av Elliott 1,5 år
3) sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0