Rom byggdes inte på en dag

har jag hört.... vissa människor vill nå fram till målet fort som attan. Dessa människor kallar jag gazeller. I min umgängeskrets har jag många gazeller. Vi som inte vet vad vänta betyder. Jag kommer fortfarande ihåg när Tommy sa till mig: du är den enda person jag känner som försöker backa och köra framåt samtidigt!!!! ooops, jag säger mer att det är simultanförmåga. Jag har många bollar i luften. Men jag gillar det, jag vill ha många bollar i luften om jag har rätt verktyg kan jag hantera dem. ´Men om jag återgår till VÄNTA, tänk och stå på ICA Maxi i kö och man har ungefär 7 pers framför sig i kön, då vill jag tränga mig, jag vill fram. HALLÅ jag har väl inte mer bråttom än någon annan, men jag har så svårt och vänta. Fast jag tränar på innebörden i ordet VÄNTA, fast jag är så gammal så tränar jag och kommer nog mer eller mindre att alltid träna på VÄNTA. Jag kommer osökt in på extroverta personer. Spänningssökande människor som söker utmaningar. Ok, jag är en sån människa och en sak är säker, JÄVLAR vad roligt jag har och vad roligt jag kommer att ha. Sen gör jag mina misstag men det är smällar man får ta i den här branschen, det finns väl värre saker här i livet? Det flesta misstag går att rätta till men så många misstag gör jag inte men det händer....... skriver jag mina misstag här då räcker inte bloggen till... hehehe..

Nu äre kurs i Stockholm i två dagar och tänk jag tror vi tar en sväng i nattvimlet imorgonkväll, vilken skräll...

Tre positiva saker idag:

1) lunch med småttingarna på Rosenhill
2) Grey´s
3) ordning och reda, pengar på freda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0