Sjung och var glad

Vissa låttexter är så himla bra, just nu lyssnar jag mest på "Pärlor åt svin" och "Skit i vad jag gör - pissenisse". Jag sjunger och sjunger och lyssnar om och om igen. Jag älskar och sjunga och det gör jag i stort sett varje dag. Jag har gjort en quizz på facebook med en riktig kuggfråga: vad gör jag helst varje dag? alla har svarat babblar men tji fick ni HAHA, det är sjunga som ska vara rätt svaret! Sen blir det en det Paul Potts oxå men jag har lite svårt för att sjunga opera! Varenda gång jag ser videosnutten med honom får jag gåshud. Hans story har etsat sig fast i de flesta människor.

Några rader från Pissenisse:
Jag kan ha rutig soffa och prickig gardin, klä mig som jag vill, äter vad jag vill, röjer natten lång och festar till. Jag säger skit i vad jag gör Pissenisse! Skit i vad jag har för mig. Skit skit skit i vad jag gör!

Pärlor åt svin: På pojkarnas lista står du högst i topp men blir bemött som du vore trash,  för killen som har snott dig på höga belopp vill inte ha ngn fru bara cash, han är en sån man som sol och vårar, tar allt du har.

Du du är du för fin, du är du du för för fin för den trash du gillar, varför ska du kasta pärlor åt svin? Du är du för fin, du är du för för så fula killar, sluta upp och kasta pärlor åt svin.

Gillar dessa texter, framför allt att många av oss tjejer dras till drägg. Kanske ligger ngt i att vi vill förändra? Fy på oss!!!

Tre positiva saker idag:

1) fick en bok av Lotta 2
2) promme
3) smarrig pizza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0