Stockholm i mitt hjärta

Stockholm är Stockholm, det är bara så. Tempo, puls, trängsel, köer. Offentliga toaletter är ett minne blott. Jag blir liksom lite extra köpsugen när jag kommer dig även om i det stora hela är samma utbud här hemma i Bästerås (:-)
Härligt och se lite nya ansikten, alltid lika trevligt.
Jag har varit på Skansen i två dagar dock inte bland djuren. Jag blir alltid lika fascinerad när jag ser chimpanser. FAN det är nästan som vi, det kommunicerar med varann. Tack och lov tar vi inte efter allt från chimpanser. Vore fint om någon satt och peta i mitt huve i o f s!!

Kursen ska jag samla ihop i mitt huvudet innan jag skriver. Många av mina bekanta kan behöva ta sig en tankeställare.....

Kvällen avnjöts i en härlig miljö! God mat och dryck.

SCOOP 1: en utav alla som var med hade span, gruppen peppade personen att gå fram och lämna sitt telefonnummer till killen. Personen gjorde det och killen vart överlycklig!

SCOOP 2: det var inte jag!!!!!!!!!

image421

Här har vi kommit in på Skansen

image422

Här är vi på väg

image423

Jag hittade en gris :-)

image424

Vänder man på steken så börjar leken

image425

Hmmm hade velat testat hur det är att stå på scenen

image426

Stockholm i mitt hjärta (Anette var extra glad p g a att hon har stått på samma scen som Lasse B)

image427

Eventuellt allsångsledare sommaren 2008?

image428

Sminkingtajm

image429

Jessica och Anette värmer upp

image430

Yvonne och Anette har precis ätit färdigt

image431

Girls just wanna have fun

Tre positiva saker idag:

1) min älskade unge
2) puls i Stockholm
3) umgåtts med trevliga arbetskamrater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0