Varför blir man aldrig bra på kort när det gäller?

Jaha då var det KRAM-kampanj igen, förra året var jag på stan och då kom två tomtar till mig och naturligtvis köpte jag en kram av varje. Sen tog de ett kort när jag stod brevid dem. Sen har jag glömt bort de där tills nu. När jag får se att det cirkulerar broschyrer i hela Västerås. Av massvis med kort har de just valt ut detta kortet på mig. HERREGUD vilket kort,  jag är korthårig, ser ut som en julgris, ja rent ut sagt för taskigt kort. Jag kan visst säga om jag blir bra på kort eller inte men det här SKANDAL. Det enda positiva är att jag ser glad ut... nu är det lite synd om mig
MEN
nästa lördag ska jag ställa upp som tomte, jag kommer kramas i city 13.30-16!
Självklart ska jag försöka hålla fast vissa längre än andra
som jag brukar säga
"förena nytta med nöje"

image442

ja ni ser själva, det enda positiva är att jag ser glad ut,
därför väljer jag att visa det här hemska kortet!!

Tre positiva saker idag:
1) fixat mina naglar
2) det kunde ha varit värre
3) en softarkväll

Kommentarer
Postat av: Mikael

Mikael: music,games...... visit my site http://living.se.nu

2007-11-30 @ 20:21:24
URL: http://www.living.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0