En skön lördag

image354

Det här är Fabian, han är INTE min nya kille, lite väl ung :-) men jädrar vad gullig han är. Bebisar luktar alltid så gott och när han jollrar och ler emot mig DÅ känner jag att jag vill ha flera barn men det går väldigt väldigt snabbt över!!

Idag kom jag på det här med människor som inte har insikt om sitt eget beteende utan bara dömer och irritierar sig på andra. Vissa skrävlar, skryter och tror att det är världsmästare, varför kan inte dessa människor lägga ner? Det skulle finnas INSIKTSKURSER. Framförallt de i min ålder borde ha kommit längre. Pratat om sin livserfarenhet men inte kommit längre. Sen är valet mitt om jag ska lägga energi på det eller inte. Dessa människor finns i närheten...

Tre positiva saker idag:

1) klippt mig och fixat naglar
2) promme med Marianne
3) köttfärsåsen och spagettin som jag lagade var gudomlig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0