idag har det varit en bra dag

Tänk att vissa dagar är så mycke bättre än andra. Människor man möter är glada, det lockas till skratt m m. Såna dagar är guld värda och idag är det en sån dag. Det har gått bra på jobbet, kikade in på Gina och träffade alla, de säger att de saknar mig, då blir jag glad. Jag har hämta ut två tentor och när jag ser lärarens kommentarer blir jag så glad och stolt. För på den ena tentan om hjärnans funktioner tänker jag "Har jag skrivit det där; när då". Det gör att jag får höja mitt eget värde och tänka FY FAN VAD JAG ÄR BRA och det tänker jag tänka oxå. Har fått samtal från gamla studiekompisar och pratat med andra vänner. Allt har varit bra idag! förutom att Mildred är förkyld :-) men hon kommer tillbaka.... Tur det finns ipren och alvedon! Bra TV-program under kvällen. Jag är nöjd!!!!!

Tre positiva saker idag:

1) ett trevligt papper
2) bra och trevliga samtal
3) mozzarella, tomater och rökt skinka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0