Skönt som fanken med femdagarsvecka

Det var många år sen jag jobbade måndag - fredag men det är jävligt skönt på ren svenska och gå hem en fredag och känna NU ÄR DET HELG!!!! Det blev en liten sväng på after work, hade helt missat att det var Du & Jag som spelade. Det är alltid tryck på BMB när de spelar, lite rock, lite schlager. I LIKE. Gruppen var med när vi startade upp Stadium runt 1990. Det är två härliga grabbar med bred göteborgska. Anders Börjesson är en riktig charmör, vilket leende...... hans leende skulle få isberget vid Titanic och smälta :-) Det blev en lugn kväll. Jag kunde inte bestämma mig och jag skulle parta loss som en rockstjärna eller om jag skulle vara en ordentlig flicka. Det blev det sista alternativet men det är en dag i morgon oxå... KATJING



här ler han inte men kolla in länken:

http://www.duojag.nu/index.aspx?Id=42

(Tylösun)

Jaha då har en vecka gått på jobbet, den svischade bara till. Det har varit en intressant vecka och som jag brukar säga: kunskap är guld värt  och jag har lärt mig något nytt varje dag.

Tre positiva saker idag:

1) Duo Jag på After worken
2) min nya topp
3) sova, sova, sova



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0