En blick kan säga så mycket

( Fördomsfull som jag är tippar jag att haren en hona! )

En björn och en hare gick i skogen och mötte en gyllene groda.
- Eftersom ni hade sån tur och träffade mig så skall ni få tre önskningar var, sa grodan.
Björnen knuffade undan haren.
- Jag vill börja, sa han. Jag önskar att alla björnar utom jag vore honor i
den här skogen! Genast så blev det som björnen önskade.
- Jag önskar att jag hade en hjälm, sa haren. Genast så satt det en hjälm på hans huvud.
- Nu är det min tur igen. Jag önskar att alla björnar utom jag vore honor i hela landet.
Det blev genast så.
- Jag vill ha en HD motorcykel, sa haren som sin andra önskan. Precis som
tidigare så slog önskan genast in och en snygg HD stod framför haren.
- Min sista önskan, är när jag tänker efter att alla björnar utom jag vore honor i hela världen.
Plötsligt så var alltså björnen ensam hane bland alla björnar och han
tänkte att han längtade tills det blev parningstider.
Haren satte sig på sin HD och startade den. Han la i ettan och började åka samtidigt som han ropade:
- Min sista önskan är att björnen är bög!

I like this story :-)


Tre positiva saker som har hänt idag:

1) promme
2) fredagsmys
3) sökt flera jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0