Jag är såld och jag som inte är speciellt förtjust i opera

Helt plötsligt har jag börjat reagera när jag hör någon sjunga opera på TV och det är han, Paul Potts. Vilken röst, jag får gåsgud. Jag lyssnar om och om igen på honom. Hur kan man ha sån där röst? "lite" avundsjuk blir jag.... ni som inte har lyssnat, GÖR DET och njut!!!! Juryn gråter, publiken gråter och jag får rysningar när jag hör honom sjunga, en världsstjärna är född!!!

http://www.youtube.com/watch?v=9oxTy7KIAaA&mode=related&search=

När jag partar som en rockstjärna får jag skylla mig själv men det var längesen jag gjorde det, så idag har jag inte varit så stöddig. Pizza och coca-cola det är mumma de!!!

Tre positiva saker som har hänt idag:

1) pr omme med Marianne och Leo
2) fick en röd väska av Marianne från Italien
3) pizza, coca-cola och Paul Potts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0