Nästa år ska jag vara med i Idol :-)

Det positiva är att de antagna tror på sig själva, de höjer sitt eget värde. Men hur är det med insikten?Vissa är så bedrövligt dåliga så jag skäms.  Jag tror fasen att jag ska vara med nästa år men först måste jag bli antagen. Jag sjunger relativt skapligt men kan tyvärr inga noter. Men jag kan nog dra av en schlagerdänga så juryn tappar hakan :-) Så håll Kirsti du kanske kan få ett HALLELUJA MOMENT som du aldrig glömmer hehehehe

Jaha så är det de där med Facebook. De flesta joinar och skaffar vän på vän. Det är lite typiskt svenskt. I s t f att fråga om en ev msn eller mailadress så blir det lättare att ta kontaktt och plötsligt är alla vän med alla. Men det är lätt att bli beroende av facebook. Det finns massa finesser, jämförelser mellan vänner, joina olika grupper, hitta på smeknamn, stöjda olika projekt m m. Det hela känns som en blandning mellan QX, e-kontakt och andra kontaktsidor. Här kan alla ha koll på alla litegrann och det är väl det vi vill utan att säga något :-) vi smyger på varann :-) :-) nåväl jag har joinat och jag är på. Sen får vi se hur länge det roliga varar? Tappar människor intresset eller kommer de ta ut betalning? Det återstår och se. Under tiden kör vi så det ryker, folks.

Tre positiva saker som har hänt idag:

1) promme
2) ett trevligt möte
3) en lång tröttsam men intressant dag i skolan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0