Personlig hudvård - det är mumma de...


Jaha det blev ett ganska långt inlägg från Labbarparn :-) Visst uppfattas situationer/fenomen olika. Men jag hävdar mer på sändare - mottagare. De människor sänder ut uppfattas olika av mottagaren. Kommunikation!!!!! Tänk bara på hur det är när människor ska förklara en diskussion det har haft av med en annan person. Det blir alltid olika budskap. Jag tror jag ska börja ha kurs i sändare - mottagare. Någon som är sugen på att gå? Jag skulle lätt kunna räkna ut några som skulle behöva gå kursen!

Självklart ska man pröva kärlekens vingar. Extroverta personer vågar ofta, de är spänningssökande personer. Tro mig, jag vet..... Ok, jag var lite taskig mot killen, men tror inte han tagit någon större skada och bekräftelse det fick jag, jäklar anamma.... Kärlek på dansbanan??? Det tror jag lika lite på som jag tror på att Jesus kommer att uppstå!

image307

Här har vi min jobbarkompis Tina med Mia Törnblom. Mias program börjar på måndag 21.00
Jag är helt övertygad att det kommer bli ett strålande program!

Har varit ganska hängig idag, ont i halsen med lite feber. Hann ändå slå två flugor i en smäll. Det blev en timmes kvalitetstid med Therese. Tack för hjälpen med handlingen!!!

Tre positiva saker som har hänt idag:

1) personlig hudvård
2) supergod potatisgratäng
3) myskväll



Kommentarer
Postat av: lilla tina

Du har för lite kommentarer på din sida Lotta. Jag måste börja kommentera......är bra på det....;)
t

2007-09-02 @ 13:40:21
Postat av: Lotta

bra tina, inlägg är bra, diskussioner är ännu bättre...

2007-09-02 @ 20:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0