Varför går vissa kunder aldrig hem?

Trots att jag har jobbat många år inom handels, först på Stadium sen på Gina. Så kan jag inte sluta förundras angående vissa kunder. Exempelvis när vi stänger 16.00 och kunder kommer 16.04 och vill pröva jeans? HALLÅ URSÄKTA, vi har faktiskt ett liv vi också. Personalen tycker att det är skönt och få njuta av sin ledighet. Inte så lattjo och jobba över en lördag. I o f s ingen annan dag heller. Öppettider är bestämt i hela Gallerian. Tänker bara vissa att jag måste in nu och pröva? Samma sak att vissa kunder bara kastar kläder omkring sig. Hur har de uppfostrats hemifrån? Sen när jag kommer och går med nya varor och påfyllning som ska ut i butiken och kunderna flyttar inte på sig. HALLÅ URSÄKTA vi gör det för att kunderna inte ska sakna någon storlek och för att snabbt få ut nyheterna. Men det roligaste av allt är när kunderna går på mig, jag är endast 178 cm, tror jag är svår att missa :-) eller så är det de lilla egot som kommer fram återigen! Vem blir inte trött efter en heldag inte detta tempo?

Tre positiva saker som har hänt idag:

1) cashewnötter
2)  0-0 ingen förlust
3) säng, säng, säng



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0