7 x 6 är 42 positiva ord om arbetskollegor

Idag hade vi handledning och fick tipset att strö positiva ord om arbetskollegor, det är något som jag fullkomligt älskar. Jag strör gärna positiva ord till människor som påverkar mig. Nu hade "Skräcken från Köping" några tankar om mig som jag anser inte är lämpliga här på bloggen. Ok, att jag är virrig det är ingen större nyhet, jag föddes som en virrpanna! Sen var det en tanke om återhållsamhet :-) hehehe... Sen att jag är ganska otålig som person men det är inget jag skriver i ett personlig brev när jag söker jobb.

Jag fick dessa positiva ord:  

ambitiös, pratglad och positivt lagd i dina tankar, kunnig, hjälpsam samt driftig och vill komma framåt.

Spontan Livsnjutare Diplomat Glädjespridare Överlevare och sist men inte minst FÄRGSTARK 

snäll engagerad vänlig kramig och godddddddddd som en karamell.

Detta är energigivande kan jag lova! Tack mina kära kollegor för dessa fina ord!

Ett stort tack till Charlotte på Resia som ordnade så jag fick skjuts till Arlanda av hennes föräldrar!!
Vilken fin gest , jag är så tacksam!


så tre positiva tankar för mig idag är:

1) gymmat
2) plockat fram sommarkläder
3) fin utsikt

Kommentarer
Postat av: tove

de där sommarkläderna..... känns som om du kan hänga in dem igen va?

:-)

2008-04-09 @ 10:12:56
URL: http://ramsin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0