Äntligen sol i sikte :-)

Rätt vare försvinner bara min röst. Ni kommer ihåg när jag hade virus på stämbanden och jag inte kunde pratat på sex veckor!? Herregud, jag va nära ett nervsammanbrott. Visserligen hade jag varit i Sälen då men NU jag har fan inte ens tagit en stänkare, inte lämnat min gata i stan, varit allmänt lam m a o. Då jävlar slår heshten till så det bara smäller om det. Jag har VÄLDIGT svårt och vara tyst. Silvertejp eller sömn är det enda som kan få tyst på mig. Det sätter sig ofta på stämbanden. Undrar om mina stämband är utslitna?

Jaha, fick besked att som det ser ut i dagsläget har jag bara jobb till 30 juni! Det kan ändras men för tillfället går jag på beskedet jag fick. SÅ om någon som har ett jobb till mig fr o m 1 juli hör av dig! Jag är relativt trevlig, envis, otåligt, pratsam, lite exhibitionistisk, för det mesta glad PLUS en kandidatexamen i psykologi :-)
GIVE ME A CALL om det kan vara intressant. Jag är inte intresserad av att jobba med teknik men skulle vara en jävel på att klippa gräsmattor i sommar. Fram och tillbaka i solskenet!!

tre positiva saker idag:

1) bokat resa till solen
2) färgat håret
3) säng, säng, säng, sova, sova sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0