Det här har jag hört miljoner gånger

En liten tillställning med tjejerna på Gina Tricot är ALLTID trevligt. Det är schlagers så det bara gungar i väggarna. Alltid lika trevligt med dessa underbara tjejer. Sen vidare till BMB och rocka vidare. Ja vad ska jag säga, när killar och tjejer kommer fram och säger: Du syns verkligen! eeeeeeh, står jag i ett hörn, sitter ner eller dansar så syns jag. Det kan väl inte jag hjälpa. Jag står inte på några högtalare, jag står inte och skriker. Jag dansar på och njuter för dans är njutning för mig. Frontkillar och fronttjejer syns alltid, det skrämmer många. Vissa  personer har bildat en uppfattning om mig utan att ens känna mig. Det roliga är att jag får veta massa saker om mig själv som inte ens jag visste :-) visst är det fantastiskt .....

Det roligaste under kvällen var när jag står vid bardisken och en i VSK:s bandylag kommer fram och ställer sig vid mig, en riktig pudding vill jag lova, 27 år! Jag känner honom litegrann så att jag hejar. Han säger: det känns så tryggt och stå här vid dig, du är så trygg!!! Han blir färdig polis ganska snart...hahaha det är en kille med hjärna som säger så. Låter "lite" som åt Moder Teresa hållet och hon va ingen dålig donna!

image689

snygga, pigga pumor

image690

hörde jag skål, eller?

image691

många tror att vi är tvillingar som i filmen Twins.
Jag är Arnold Swarchenegger och hon är Danny de Vito

image692

här är det schlager på hög nivå

image693

här kör vi "hur svårt kan det va?"

image694

shake it baby....

image695

en liten blandning av alla danser tror jag

image696

bacardi ruzz, sprite, hallon och massor av is..... slurp

image697

en vacker donna

image698

när man har intagit alkohol sjunger man som en gudinna

image699

hur tänker du här kvinna :-)

tre positiva saker idag.

1) en trevlig kväll med Ginorna
2) kycklinggryta med Lotta P och Maria
3) siesta


Kommentarer
Postat av: gullunge

Hahaha,fan va roliga ni är asså. ilöööööööööööve you

2008-04-15 @ 18:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0