hej svejs här kommer våren, bam bam bam bam, se upp i lingonsnåren

ååå hoppas det härliga vårvädret håller i sig... jag va lite orolig när jag låg på stranden på Cypern i fall marken skulle vara täckt av snö när jag kom hem. Icke sa Nicke :-) upp med vinterjackor och skor på vinden. Jag har bestämt mig kommer det snö blir det fanimej flip-flop ändå, så det så :-).

På lördag är det dags för terasspremiär på min gata, närmare bestämt hos mig. Vi måste inviga min uteplats i år igen. Elva friska och vackra tjejer kommer att sluta upp i en schlagerkväll som heter duga. Det är dags att fira att våren är här och sommaren snart är här, HALLELUJA

tre positiva saker idag.

1) promme
2) upp med vinterjackor på vinden
3) tagit mig igenom pappershögen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0