Vaknade på Cypern och kommer somna i Västerås, visst äre fantastiskt :-)

Vilken underbar vecka!!! Solen sken för fullt och jag njöt av varje sekund. Det var inte vidare varmt i vattnet så det blev inte alltför många bad men några blev det i alla fall. Jag är mycket nöjd med boendet, det blev en tvårumlsägenhet med havsutsikt och jag som bara betalade 1 995:- de var många som hade betalat mycket mer än mig. Boendet var verkligen suveränt! Det som inte var lika suveränt var priserna. HERREGUD va dyrt det var!! Inte för jag tänkte köpa Kalles Kaviar men en tub kostade 63 spänn, holy macaroni.

image704

havsutsikt vare, bilden är tagen av en väldigt känd fotograf :-)

image705

här vare poolen som jag dessvärre aldrig badade i

image706

i torsdags vare 25 grader i skuggan

image707

nåväl även om det var Baywatch, så vare jävligt dåligt med hunkar

image708

bilden säger allt

image709

här tar sig Birgitta ett dopp

image710

här är jag utanför hotellet

image711

dags att hyra cyklar!! tog ett tag och vänja sig med vänstertrafik

image712

här har vi kommit fram till Famagusta och här vare stopp, vi fick inte cykla vidare.
När jag hade cyklat 9 km så fick jag punka, vilken skräll att det var jag...
nåväl cykelfirman kom med en ny cykel och han som levererade den nya cykeln log så glatt emot mig....

image713

en liten promme på den enorma partygatan :-)

image714

inte vacker men sällsynt

image715

jaha då laddar jag för hoppet igen.... ett

image716

två och

image717

tre...hahaha, det här kortet är så roligt så jag skrattar ihjäl mig...

image721

naturligtvis fick Birgitta och Håkan hoppa oxå...

image718

är inte påsken slut???

image719

eventuellt formel 1 till hösten :-)

image720

försöker tjäna lite pengar, hahaha, nerå så illa är det inte....

Tre positiva saker på Cypern:

1) sol
2) kanonfint hotell
3) gratis solstolar

Kommentarer
Postat av: Sonia

Tack för att du delade med dig av lite semesterbilder. Det får en annan att se fram emot att bara få bli lite brundbränd och fräsch, softa lite, läsa några böcker, allmänt slappna av och bara njuta antingen själv eller i någon god väs sällskap. Jag tror att den där resan verkligen behövdes för din del.

Kramar!

2008-04-27 @ 09:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0