Visst finns det lite bitch i varje kvinna :-)

Henrik: nu är det så att jag lämnar inte ut allt här på bloggen för då är det många som får hjärtstopp. Därav är jag inte som andra men det är inget jag strävar efter. Jag har ett superbra liv. Tycker nog människor i min ålder är värre. De har kommentarer om hur jag lever och vad jag gör. Eftersom jag nyligen pluggat har jag umgåtts med massor av unga människor. De säger verligen att jag lever livet och flera gånger har jag hört: Jag vill vara som du när jag blir äldre. Det är saker jag kommer minnas resten av mitt iiv.

Jag lever väl inte som många andra lever i min ålder. Det är då den svenska avundsjukan gör sig påmind. När de elaka kommentarerna kommer är det inte jämt så himla kul. Visst jag är crazy och lever livet .Det gör jag för min egen skull inte för någon annan. Det viktiga är att jag mår bra sen vad folk runtomkring mig tycker det kan jag inte göra så mycket åt. Jag strävar inte efter att bli älskad av alla. Huvudsaken är att jag duger och det gör jag :-) Nåväl: tack för ditt inlägg :-) och kram tillbaka!

Sonia:
din underbara människa, jag har sagt det förut och jag säger det igen. Du är en MYCKET klok människa. En fighter utan dess like. I LIKE! Det här med bikini det vet både du och jag att det är en utmaning av dess like.

Jag håller med dig angående klädbranschen, här lägger många tjejer in silikon i brösten. Finns det sen någon bikiniöverdel? Katastrof! Storlekarna är bedrövliga, 80C är mindre än minst. Äntligen har de öppnat en butik i gallerian, de har upp till G-kupa, HIPP HIPP HURRA!!! Dessa bh:ar är läckra och de har även bikinis. "det går framåt sa bilskolläraren"

tre positiva saker i dag:

1) min underbara unge har anlänt
2) en bra diskussion
3) sandlådemys




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0