återbruket here I come!

NU är vinden så fin så jag funderar på att ha fest, jag kan ta en brassestol och sätta mig med en smarrig drink. Jag har aldrig i hela mitt liv haft en sån välstädad vind. På de fina pappkartongerna har jag skrivit med fin text om innehållet. Hittade gamla brev för att inte tala om alla gamla vykort. Det tog naturligtvis tid och gå igenom dessa. Kärleksbrev dök upp :-) gamla matchprotokoll från baskettiden. Jäklar vad jag har rensat så det blev en sväng till återbruket. Jag körde grejer så svetten rann på ryggen (KVINNOR KAN). För att sedan bege sig till Effecta med gamla avdankade grejer som inte behövs längre. Det luktar fanken vind om händerna.

Hittade nyckeln till sekretären som lilla Leo hade "gömt". den är sedan sen 40-tal så den är jag rädd om. Hann rensa den med idag.

bra grejer idag:

vart på återbruket
hittat nyckeln
fikat med Lotta och Jessica

oacceptabelt:
Sonia ligger på Karolinska, jag skänker dig så många tankar och kramar jag bara kan.
Du är en beundransvärd människa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0