Lyckliga gatan :-)



jag ber till högre makter ang mycket just nu: tillfrisknande hos två personer, att få ett jobb m m

tyvärr är det många människor som mår dåligt just nu, jag känner mig lite uttömd på energi. Då är det dags att ladda batterierna igen!!



den här klänningen tror jag att jag ska ha varenda dag i fortsättningen, jag fick så många komplimanger idag. En kille ropade på stan: Vilken fin klänning du har, en annan som såg ut och va en a-lagare ropade samma sak. En tredje man sa att jag såg riktigt sommarfräsch ut. Jag är glad över dessa kommentarer, det finns vissa som aldrig får höra något. Tänk att jag säger så här och jag är svensk till råga på allt HALLELUJA


insättning på må-bra kontot:
bjuden på lunch av Marianne
tack för din generositet i ett annat syfte Marianne
tacokväll med Molly och hennes kompis


uttag må-bra kontot:
T och T:s pappa inlagd igen
Sonia....



Kommentarer
Postat av: Vania

Du ÄR jättevacker i klänningen!!!



Bort med allt som suger din energi och in med glädjen i livet :)



Vania

2008-08-16 @ 12:48:13
URL: http://vaniasyster.blogg.se/
Postat av: Sara

Håller med föregående talare! heja lotta! kram

2008-08-16 @ 15:35:32
Postat av: Milla

Urtjusig känning!

2008-08-17 @ 16:24:53
Postat av: annica

ser att rödvinsklänningen är i bra skick ;)

2008-08-17 @ 16:57:07
Postat av: Sonia

Klänningen var ju asfin, precis som jag råkade skriva på FB också. Wow bara. Själv lyckas jag aldrig hitta tillräckligt långa.



Nu har jag en bärbar dator för några minuter. Passar på att läsa din blogg i sängen och äta dagens lunch som består av köttbullar och potatis samtidigt som jag känner mig ofräsch när jag spenderar min femte dag utan dusch. Men vad är väl en bal på slottet... :-)



Vet ej när jag får komma hem. Väntar på svar från denna morgons lungröntgen. Ser allt ut som det ska tar de ut dränaget ur höger lunga i kväll eller i morgon bitti vilket gör att jag åter hamnar på Radiumhemmet antar jag.



Puss puss.

2008-08-21 @ 11:44:29
URL: http://jojis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0