Pridetåget - vilken folkfest



här startar tåget



































här har vi Linda Rosing



















helt slut i benen



Viktoria och Molly vilar oxå benen



här samlar vi sista krafterna



"it`s raining men...."

korten behöver inga kommentarer, det är ett härligt evenemang. Jag tror aldrig jag har sett så mycke kvinnobröst i hela mitt liv, det var många som knappt hade några kläder på sig alls. Det fanns bögar, lesbiska, transor, queer, bi med mera, med mera.... och de trivdes i allra högsta grad. Kul och se polisväsendet, brandkåren, läkare, fackförbund med mera... vem bryr sig om sexuell läggning, inte jag i alla fall. Huvudsaken alla trivs :-)

bra grejer idag:

VILKET DRAG PÅ PRIDE
trevlig dag i stockholm

KASST:
VÄDRET, det kändes som det kom regn från hela juli....













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0