Sagt om mig efter åtta veckor

  • Du har "go", rolig ju. Du är verkligen positiv att ha och göra med!
  • Du har kommit in i teamet som en frisk fläkt med positiv energi
  • Du är en glädjespridare med ett otroligt djup. Du har förmågan att överraska och bjuda på dig själv. Du tar emot utan att döma och ger utan att censurera. Vilken himla tur att just du kom till oss :-)
  • Jag tycker du har en härlig personlighet som skrattar mycket och är öppen
  • Tycker att du är en stämningshöjare, skulle vara dötrist utan dig
  • Jag tycker du är öppenhjärtlig och rolig, lätt att prata med
  • Jag är glad över att du har kommit till teamet, för jag upplever dig glad. Det sitter inte fast. Skrattar ofta. Alltid beredd att hitta lösningen
  • På den korta tiden som gått sedan du kom til vårt team har du tillfört oerhört mycket. Din energi, din livsglädje och din öppenhet har fått mig att känna mig mer levande på jobbet. Att se en så välbevarad erfaren yrkeskvinna är dessutom inspirerande och gör att jag funderar över om jag verkligen är så trött och sliten som jag trott tidigare
  • Tack för att du delar med dig av spex, mode och yrkeskompetens

Det är mina närmaste arbetskompisar som har beskrivit mig. Vilken energi jag får av att läsa detta. Vänta inte, säg något du verkligen menar till din jobbarkompis, kompis, partner, barn eller någon annan i din närhet. INPUT kallas det. Vad väntar du på? SHOOT!!!

När jag läste dessa lappar fick jag tårar i ögonen. Jag som verkligen inte har varit på topp ett tag MEN börjar ta plats på banan igen. Ett år fyllt av djup sorg, skilsmässor, sjukdomar, arbetslöshet gör det här året till bland de värsta åren nånsin förutom år 2000 när min dotter var sjuk. Nu väntar jag med spänning på 2009, jag ser fram emot nyårsafton när jag får kasta det här skitåret rent ut sagt åt helvete. Kort och gott: det som inte dödar härdar!


Kommentarer
Postat av: Fia

Du är utmanad :)

2008-12-02 @ 18:43:38
URL: http://fiddeli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0