fick en utmaning

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
1. Greys anatomy
2. Prison Break
3. Sing-a-long
4. Vem vill bli miljonär
5. Ugly Betty
6. Desperate Housewifes
7. Aktuellt
8. Parlamentet

8 saker jag gjorde igår
1. Blev fotad på VLT
2. klippte håret
3. fikade med Lena
4. pratade med Tina i Falun
5. köpte en bh
6. tvättade
7. handlade på Maxi
8. diskade

8 saker jag ser fram emot
1. YES WE CAN festen den 20 december
2. lön i december och januari
3. semester med massor av sol
4. nyårsafton och få skåla ut hemska 2008
5. att ha tjejmiddag med mina underbara vänner
6. att hitta ett billigare boende
7. att få ett fast jobb och inte behöva hatta runt på vikariat
8. snö

8 favoritrestauranger
1. Mitt eget kök
2. Tina i Falun kök
3. Therese kök
4. Di spagna
5. Spicy hot
6. Grekiska kolgrillsbaren
7. Hemlagat mat är bäst, är ingen restaurangälskare
8. Lena Lundqvist kök

8 saker på min önskelista
1. Att alla i min närhet ska må bättre och att sorgen ska släppa
2. Clinique Aromatics Elixir, I JUST LOVE IT!
3. En bil
4. Högre lön
5. Åka till sol och värme med min dotter
6. Att få vara frisk
7. träffa min drömprins
8. att Sonia och Hadar har det bra i himlen

8 personer jag utmanar
Där kontrar jag med att ni som fortfarande klagar att jag inte skriver något på min blogg. Kopiera och lägg in ert vetja, era slöfockar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0