allt handlar inte om mig!

tack gode gud för det!!! Är en människa tjurig så tror jag självklart inte att det handlar om mig. För allt handlar inte om mig utan det kan faktiskt bero på andra orsakerf. Pratar människor i ett rum och jag går förbi så pratar de inte heller om mig. Tror man att allt fokuseras runt sig egna person är det dags att se över självkänslan. Det finns faktiskt viktigare saker här i livet än mig själv! (hur fan skriver man den här meningen då??? jaget eller jag?) hehe

Dubbla budskap är ett vanligt fenomen bland män. Att de bara orkar!! Jag tycker det skulle vara väldigt väldigt tröttsamt. Ointresse - Intresse - Ointresse - Intresse. Tack och  lov så är jag inte man. Nu gillar jag män men jag vill verkligen inte gifta mig med alla. Holy shit, jag är en kräsen dam! men dubbla budskap är oattraktivt och det gör verkligen att man tappar intresset. Det är väl bättre med "game over" :-)

Tre positiva saker idag:

1) äntligen fredag
2) mysigt i varsin soffa
3) rensat papper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0