gör det, gör det, gör det ropar djävulen, jag täcker upp, vet du kan :-)

image606

man tager vad man haver sa Kajsa Varg
har man ingen mikrofon så får man sjunga i plattången....

image607

inte fasen dansar jag till Christer Sjögrens nya låt....ooooooooo

image608

har för mig att hon till vänster heter Lotta

image609

Ylva är en galen kvinna, hon passar bra in i övriga gänget

image610

jorå en del sjuka tankar passerar här med....

image611

Ylva och Lotta

image612

visst är livet fantastiskt!!!!!!

image613

jaha då vare fullt ös medvetslös igen

tre positiva saker idag:

1) gymmat
2) middag med tjejerna
3) en annorlunda men mycket intressant kväll

Kommentarer
Postat av: Gullunge

Vad roliga ni är,,hahahaha jag skrattar jätte mkt nu,,,Maria är ju knasig:)Love you,,pusset

2008-02-15 @ 20:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0