Hej mitt vinterland nu är du här!

Jag blir lika fascinerad varenda gång att det kan komma så mycket snö på en dag. Visst är det härligt med den vita snön. Synd att jag inte har en scooter som jag kan fara runt på det vore nice! Har man inte det ena får man ta det andra. Det blev buss :-) för att gratulera en utav mina absolut bästa vänner. Det känns om det är min familj. Alltid lika trevligt och träffa mina underbara vänner. Allt är äkta och vi skrattar alltid lika mycket. Åååå vad vänskap är dyrbar. Enchiladas och marängsviss, smarrigt värre. Tack mina underbara vänner för en härlig dag, det är guld  värt!

image598

Världens bästa Erik, fixade och donade i köket. Han är duktigt och laga mat. Jag vill i alla fall föreviga ögonblicket med en man i köket!!

image599

Viggo spanade på film medans vi tjattrade

image600

Födelsedagsbarnet får en puss av sin älskling

image601

Molly och Sara åt med god aptit!

Tre positiva saker idag:

1) en härlig dag med mina vänner
2) promme
3) sovmorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0