PUSS på Alla Hjärtans Dag!

image614

en härlig tårta som Anna har bakat, tur att vi har en Bagar-Berta på jobbet :-)
ser fram emot flera tårtor

image615

Här bläddras det i VLT

image616

Ingvar o Said tar en tidig morgonfika

image617

det är HON som har bakat :-)

image618

här är han SKRÄCKEN FRÅN KÖPING

image619

sen äre jag rå... som härmar tuppen (?) genom att stå på ett ben

härligt att Västerås lever upp med tanke på melodifestivalen på lördag. Himla trevligt och spatsera runt på lunchen och sjunga schlager för fulla muggar. I stort sett varenda hörn spelas det schlagers. Självklart finns det vissa schlagerdängor man aldrig glömmer och vissa avskyr jag som pesten. Visst håller ABBA än, deras musik är fortfarande hot stuff. Några andra låtar har de spelat sönder eller jag har hört dem till leda: Michaelangelo är jag såååå himla trött på. Jag nynnar fortfarande på förra årets bästa låt: Who`s gonna love you, who´s gonna take my place and stand by your side.... COME CLOSER CARA CARA MIA ......

tre positiva saker idag:

1) alla hjärtans kort från min älskade unge
2) alla hälsningar från andra
3) sjungit på stan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0