rädd, räddare, räddast

Jag bara älskar Tony Irving, jag vet inte riktigt vad det är med honom men han är bara så grym. Hans dialekt, hur han kommunicerar och en humor med glimten i ögat, jag säger bara: GO TONY IRVING!!!! det finns så många personligheter och han är verkligen en utav dem. Andra profiler är hela gänget i "En annan del av Köping", de gänget kan man bara älska. Jag blir alltid lika glad när jag tittar på programmet även om Tobbe är min stora favorit, han är så härlig!!! Vissa människor bara har DET!

http://www.youtube.com/watch?v=6G5o1DUKJBo

Rädsla kan ha många olika effekter på människor. Det kan både vara positivt och negativt. Samma sak där: vad är det värsta som kan hända? Känslor kan göra många människor rädda. Att få känslor för någon man inte har tänkt att få känslor för t ex. Vad gör man? förtränger? neeee ingen hit!!! Det är bara att gilla läget m a o acceptera.

Tre positiva saker idag:

1) bio och myskväll med Molly
2) fixat naglar
3) sms


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0