Stackars män :-)

tänk att vissa män lever kvar i stenåldern. Ju mer ointresserad vi tjejer visar oss desto större blir intresset!! Synd för vissa män att det inte har hängt med i utvecklingen, det är faktiskt 2008. Män hänger med i så mycket annat när det gäller utvecklingen men inte när det gäller tjejer. Tänk att män behöver jaga för att bli bekräftade, stackars stackars män. Nu är det så att det har skett en liten förändring i vårt utvecklande samhälle. Tjejer/kvinnor kan även de ta initiativ när det gäller och flörta. Jag säger det igen KVINNOR KAN. De tar för sig och har hängt med i den fantastiska utvecklingen som har skett i världen. Snacka om att kvinnor tar till sig. Hur ska då de stackars männen hänga med i utvecklingen? hmmmm, en svår nöt att knäcka med tanke på att stenåldern inträffade för ca 
2 600 000 år sedan
och män inte har kommit längre i utvecklingen! Om jag är orättvis?? hehehe, jag tycker män ska ta till sig att kvinnor kan ta initiativ och inte bli rädda. Det är inte så att vi beställer bröllopsklänning och ring om vi hör av oss via mail eller sms. Till dessa män säger jag bara: Tagga ner!!! Jag tycker det är fullkomligt fantastiskt att kvinnor tar för sig....

tre positiva saker idag:

1) shoppingtur med min underbara dotter
2) klirr i kassan
3) mozzarella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0