Är jag en mycket sjuk människa?

Jag har fått höra det massor av gånger att jag är en mycket sjuk människa. Nu har det uppdagats igen på mitt jobb. Min granne sa att det inte finns någon hjälp till mig och att jag är hopplöst fall. Jag är nog "lite" annorlunda men är i alla fall friskförklarad. Hur har jag blivit så här undrar jag? Det finns nog inga svar att få, det beror nog på mitt innehållsrika liv jag har haft och har fortfarande. Jag vill njuta av livet, skratta mycket och göra saker jag mår bra av. Det är för mycket allvar runt omkring oss. För visst är det härligt när man får ett ordentligt skrattanfall så man nästan kiknar, den känslan är underbar. i det stora hela är jag utvald att jag inte är som andra och det är jag glad för. Jag blir hellre ihågkommen som en mycket sjuk människa än en grå mus!
     
Elliott denna underbara unge, satt i mitt knä hela tiden jag var där inne. Kan man klandra pojken ...hahahaha. Han ville sälja sig själv på cirkus. Hans mamma tycker att vi babblar hela tiden så hon går ut ur rummet, fattar inte riktigt vad hon menar???

image597

Det här är kärlek. Snacka om  att man blir sugen på att skaffa katt



Tre positiva saker idag:

1) tack maria för smarrig middag
2) chips o dip
3) där satt den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0