FY FAN vad livet är orättvist - OM GUD finns agera nu!

Idag har jag varit ledsen hela dagen. En utav mina bästa vänner kompis som även är en bekant till mig har fått tillbaka sin cancer. Hon är 29 år! Jag har haft en klump i magen hela dagen, det smärtar! Jag blir förbannad, arg och ledsen. Varför i helvete kan man inte hitta ett botemedel så människor ska slippa gå igenom detta helvete! Jag blir väldigt väldigt berörd. Det är omgivningen som ska vara stark i såna här lägen!  Det är en slags reaktion som kommer vid såna här lägen! Det går inte och sätta sig in i personen ifrågas reaktion. Jag vet att du läser min blogg ibland och jag säger bara:

DU är en fighter,
DU är en positiv människa,
DU har en styrka i dig som inte många människor har. 

Jag tror på dig, jag önskar dig all lycka av hela mitt hjärta! Tack för ditt mail där du beskrev hela situationen

Idag har jag inga positiva saker och skriva men jag kommer tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Ibland undrar man vem f-n som bestämmer...

Kram! V

2008-01-04 @ 20:18:16
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: Sonia

Thanks, vad snällt skrivet. Och det är alltid lika trevligt när andra ser mig som en fighter när jag själv inte gör det.

Kram.

2008-01-05 @ 03:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0