Ja må JAG leva :-)

Tack för alla sms, mail och alla gratulationer i facebook. Icke att förglömma alla presenter från er underbara människor. Tack Smattrande Vesslan och Pär för presenten. Tack Sussi för presentkortet. Tack Ylva för allt papper :-) Tack Molly för presenten. Tack Therese för presentkortet!

image587

Fick en läcker bukett med rosor från jobbet. Färgen är klockren. Puss på er!

image588

Två utav mina älskade vänner dök upp. Tack för presentkorten och bullarna :-)

image589

I´m in love!!! Underbara unge, jag bara pussar och pussar på denna härliga unge.
Funderar mamma M och sälja honom på blocket. Jag köper han direkt!!!!
Jag är helt såld på unge Elliott!!

image590

Vänner kan man inte köpa för pengar, jag är såååå glad att jag har er!!

image591

puss mamma Maria

Tre positiva saker idag:

1) tack för en underbar dag
2) det ska va gott o leva annars kan det kvitta
3) ett mysigt samtal



Kommentarer
Postat av: théa

Grattis igen Lottaaaa ..på 25 års dagen, visst var de det ;)

2008-01-26 @ 00:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0