jag är så lycklig, jag är så lycklig,måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag söndag, jag är så lycklig, hela veckan lång

Vad är lycka egentligen? För mig är lycka när en av mina bästa vänner ringer till mig och säger: Du jag har en biljett till genrepet till Melodifestivalen i Västerås!!! Hennes sambo vill inte gå, jag älskar hennes sambo. Han gör så där ibland och så får jag hänga med... jag tror han gör det med flit ibland :-) det är lycka, schlager är bland de bästa jag vet!  Jag blir så glad, tack snälla, söta, rara underbara Lena! Love you!

Lycka är när Cissi messar från sin mammaledighet och kan fixa mina naglar, hon saknar mig och jag saknar henne. Det är oxå en slags lycka!!!

Lycka är när min granne kommer in och färgar mitt hår plus sitt eget sen kilar hon in till sig, jag står i köket och diskar och hon håller på och grejar i badrummet.

Lycka är när Andrea från Falun kommer hit och vi hinner göra en resumé av våra liv på en timme.

Lycka är att få ett telefonsamtal från en viss person!

Det behövs inte så mycket för jag ska känna lycka och det gör jag idag. Imorse var jag så trött så jag visste inte vad jag var men lycka är och få gå och sova så tidigt jag vill.

Sen måste jag bara nämna den s k strutsvarianten, det är vanligt förekommande bland män. När män inte vill prata eller rentav lägga locket på, kanske förtränga, glömma m m, då gör de som strutsarna, kör huvudet i sanden. Fast någon gång måste huvudet upp för inte går det väl och ha huvudet i sanden? Gud vad jag är glad att jag inte är en struts. Jag vet ett tips till alla strutsar: kommunicera, prata, smsa, maila... fint som fan :-)

tre positiva saker idag:

1) fått biljett till genrepet av Melodifestivalen
2) främmande från Falun
3) min sköna underbara stora säng




Kommentarer
Postat av: A

Härlig dag du =)

2008-01-22 @ 21:08:34
URL: http://leca.blogg.se
Postat av: Sonia

Nähäää, menar du verkligen att killar kan agera strutsar när det behagar dem själva? Tänk, det har jag aaaaaldrig märkt någonting av. Oj, vad otroligt mycket av det där onödiga tjafset, som de är så rädda för, de skulle slippa om de bara öppnade truten någon gång. Varför går det inte ens in på de smartaste karlar att de binder ris åt sin egen rygg?

:-)

2008-01-28 @ 23:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0