Jag är tacksam

Det kom ett sms idag:
Hej min duva! Ville bara säga att jag älskar dig som vän och är så glad att du finns. Vad skulle världen vara utan dig! Puss

Jag är priviliverad,  jag är stolt över att ha såna vänner. Hur många vänner skickar sådana sms, mail eller säger det rent ut till varann? När jag pratar med mina kompisar i telefon så avslutar vi alltid med puss och kram ungefär som i ett förhållande. Jag säger det igen, ni är viktiga, för jag mår så bra av er! Det bästa är att vi kan diskutera allt mellan himmel och jord, jag vet att det stannar där. Tilliten är viktig, jag lämnar aldrig ut mina vänner. Ni finns alltid där när de blåser. Vissa pratar jag oftare med men när jag pratar med de andra och vi inte har hörts på ett tag så känns det ändå som igår. STOR PUSS till alla mina vänner!

Lite nostalgisk blev jag idag när jag kom och tänka på den här filmen: Det är en riktig klassiker. Varenda gång jag ser den blir jag glad!!

http://www.youtube.com/watch?v=5VSuCtebBT0&feature=related

Tre positiva saker idag:

1) lunch med Therese, Sara & Molly
2) besökt Majzan och hennes underbara kids
3) siesta i soffan

Kommentarer
Postat av: Sonia

Hur mycket rätt har du på en skala? *ler*

Hela världen borde älska mer, oavsett!!!

Hoppas att din helg varit great!

2008-01-20 @ 03:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0