Kärleken till ett barn

Visst är det en härlig känsla och vara kär, när det pirrar i hela kroppen. Starka, passionerade känslor och en kärlek som är så stark så jag svimmar. Nu var det väldigt väldigt längesen jag upplevde det MEN jag har upplevt det ett par gånger i mitt liv. Fast kärleken till ett barn den känslan är gudomlig. Bara när jag tittar på henne så känner jag en kärlek som slår allt annat på denna jord. Som förälder ska jag vara rättvis, lyhörd, fostrande m m. Men det är fasen inte lätt när hon står framför mig och lägger huvudet på sne och säger: Mamma får jag köpa den här???
Nu börjar det bli tonårig här hemma och då gäller det och vara hård men rättvis och sätta dessa regler som jag anser hon kommer att ha nytta av hela sitt liv.

image583

vid det här tillfället en allvarlig dotter

image584

Jag är privligerad och stolt över min underbara dotter

Tre positiva saker idag:

1) min älskade unge har kommit en vecka
2) semla på jobbet
3) siesta


Kommentarer
Postat av: Sonia

Hon är ortrooooligt söt! Framför gärna det om hon förhoppningsvis inte får storhetsvansinne. :o)

2008-01-20 @ 03:49:23
Postat av: Din älskade unge

Jag älskar dig!!Mamma du e ju den bästa mamman i världen!!!!!!Älskar dig:)Puzz puzz

2008-01-21 @ 10:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0