Man får inte roligare än vad man gör sig

Jag som hela tiden hoppas på att jag ska vinna storvinsten, har vunnit 46 svenska kronor, visst är det fantastiskt. Väntar fortfarande att de ska ringa från Tipstjänst och säga: DU HAR VUNNIT 15 miljoner!!! Hoppet är det sista som överger mig. Idag har i alla fall inte Tipstjänst hört av sig. Det kan möjligtvis vara så att de inte hittar mitt telefonnummer :-)

KUL! att jag har 2 000 som har läst min gästbok. Ryktet har spridit sig till Helena P (Lotta 2) storasyrra! Tack för ditt inlägg. Nu äre bara Hasse P kvar!!!


Veckans citat:



"när jag brände min BH tog eftersläckningen fyra dagar"
(snacka om självinsikt)

Tre positiva saker idag:

1) pysslat
2) softat
3) babblat med Tina i Falun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0