sex med ex?

Nu är jag mitt i livet, då man har hunnit med en del. Kommer osökt in på gamla ex. Visst är det roligt när man träffar någon på stan som man har dejtat för 20 år sen! Nu har jag varit singel i 6,5 år, har hunnit med någon romans....men dessa är över. Men visst fan är det konstigt att gamla ex ploppar upp samtidigt? Det är helt otroligt, inom samma vecka! Rätt vare är så piper det till i telefonen när jag minst anar och jag som trodde de hade glömt bort mig.... :-) klart de inte har, jag har inte glömt bort exen. För det är exen man kommer ihåg och skickar iväg något sms på fyllan! För då tycker man det känns bra och längtar såååå. Nåväl det är inte lika kul när man kollar på skickade sms på morgonkvisten. Men vafan gör det om hundra år? Har man en historia ihop så ler man oftast när smsen kommer. Sen får man bekräftelse och vem fan vill inte ha det :-) vi människor suktar efter bekräftelse men det är härligt och få det när man minst anar. "kommer en kommer alla".....

Tack Sonia för dina fina kommentarer. Jag håller med dig angående skrivande. Jag ÄGER min blogg och jag skriver om tankar & funderingar som finns hos mig. Om jag lämnar ut mig? Jag står för mina åsikter!!! Jag ska självklart tänka på de ord du skrev till mig. Jag tänker på dig underbara människa!!!

Tre positiva saker idag:

1) pip..pip..pip
2) inkorgen
3) ett möte på stan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0